Monday, December 13, 2010

2nd entry in a same day? who cares! ;P

Burp!burp! alhamdulillah.. :D
Kenyang lagi ni after breaking fast maghrib td..huhu.
Thanx mek (nenek) for the scrumptious meals..bahagia sangat sbb mek buat perut kami boncit..wahaha.best giler weh aku punye nenek masak.
Tengok la sape plk cucu die an..klu bkn aku yg mngajar mek aku msk,..mmg xjd ah mknn tu.
(pdahal tukang tengok + mnyibuk je) wawawa
Jom kita nengok menu lauk pauk yg kami mcekik td. Antaranya ialah:

1.Spicy cucumber+baby corn soup @ nama lainnya acar timun bodo (bodo=simple) jgn samekan
dgn mksud bodoh plk ye tuan2 & puan2..jauh makna tu wakaka

2.Fried fish in soy sauce @ikey goreng kicap

3.Omelette with chillies & onions@telur dadar.

4.Sambal mangga.

5.Teh o beng aku buat.

ha..tu jela simple je sbenarnye.Saje aku kasi translate bia npk shotyle skit hak3
mmg nyum2 gler ah. dan mmg aku xde keje dr td lg duk citer sal menu bukak posow kui2 teow.

Ok bye!




No comments:

Post a Comment